وصیت نامه شهید۱۹ساله(شهیدکرامت عسکری)

بسم  الله الرحمن الرحیم
شهید کرامت عسکری متولدبهمن ۱۳۴۳،از محله جوادیه شیراز،درتاریخ۱۱ /اسفند در «عملیات خیبر»سال۶۲،درجزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند.
وصیت نامه شهید:
باسلام برامام زمان(عج)منجی عالم بشریّت ونائب برحقش خمینی کبیر،وصیت نامه خود را شروع می کنم...خدایا تو را شکر میکنم که به من توفیق عنایت کردی که در راهت قدم بردارم و در این راه ثابت قدم باشم.خدایا توراشکر می کنم که مرا ازخانواده ای مستضعف قرار دادی تا درد مستضعفان را بفهمم و بیشتر بتوانم در این راه فکرکنم.
خدایا من اگر در روز عاشورا نبودم تا به ندای«هل من ناصر ینصرنی»امام حسین(ع)پاسخ دهم،اکنون در جبهه های ایران به ندای فرزند اوپاسخ مثبت می دهم.باید بگویم که من وصیت چندانی ندارم ولی همینقدر باید بگویم که ای برادران و خواهران حزب‌الله ،جبهه ها را خالی نکنید و‌پشت جبهه ها را مستحکم نمایید...
پدرم؛در شهادت من گریه نکن و افتخار کن که فرزندمعصیت کاری در راه خدا داده ای چون که با گریه ی تو منافقین شاد می شوند.مادر و خواهرمهربانم مانند حضرت زینب (س)باشید و استقامت خودرا از دست ندهید و درمرگ من گریه نکنید.ومانند دیگر مادران و خواهران شهید ،صبور باشید و هروقت خواستید برایم گریه کنید برای طفل شش ماهه ی امام حسین(ع)و برای بهشتی و یارانش گریه کنید که چه مظلومانه شهید شدند ...
به تمام دوستان،قوم و خویشان بگویید که برایم نماز وحشت بخوانند.و در آخر باید متذکر شوم که امام امّت را تنها نگذارید و برای سلامتی و طول عمرش دعا را فراموش نکنید...والسلام.

برای شادی ارواح طیبه شهدا،امام شهدا و شهید کرامت عسکری «صلوات»
نظرات 2 + ارسال نظر
Matin سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 00:28

درود برشهدا و راهشان.
الهم صلی علی محمدوعلی ، وآل محمد وآل علی

و درود برشما

مهشید جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 19:22

الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

خداحفظتون کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.