طبیب علی مرو فاطمه...

*****

زمزمه – واحد سبک ۸

جوان علی ، کمان علی ، مرو ماهم از آسمان علی

عزیز دلم ، زتو خجلم ، زده آهت آتش به جان علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

**

پناه علی ، سپاه علی ، ز هر سو غمت بسته راه علی

شکیب علی ، طبیب علی ، ببین خون چکد از نگاه علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

**

توئی یار من ، طرفدار من ، ببین صد گره خورده بر کار من

توئی کوثرم ، توئی همسرم ، شبانه مرو از کنار علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

**

شهیده ی من ، خمیده ی من ، مرو نور دیده ز دیده ی من

کجا می روی ، چرا می روی ، تماشا کن اشک چکیده ی من

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

سیدمحسن حسینی

نظرات 1 + ارسال نظر
mamaryan شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 20:37 http://www.mamaryan.com

http://mamaryan.com
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.